درب‌های پلی‌وود CDOOR

پلی وود چیست؟

دنیای تکنولوژی امروزه به سرعت و به شکل  ناباورانه در همه ی عرصه ها در حال حرکت، پیشرفت و تغییر است، این حرکت در عرصه‌ی معماری مستثنا نیست و به شکل گسترده ای نمایان است. از جمله‌ی این تغییرات و فن‌آوری‌های جدید می‌توان به wpc محصولی با ترکیب پودر چوب و پلیمر (پلی وود) اشاره کرد. با ورود این محصول به بازار سهم عمده‌ای از تولیدات درب، چارچوب، قرنیز، آلاچیق و… را از آن خود کرد؛ این محصول علاوه بر مزیت های فراوان توانسته است گامی موثر در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب جنگل و قطع درختان بردارد.

شرکت فناورپلاستیک سپاهان با ایجاد برند سی‌دُر CDOOR با بکار گیری دانش روز اروپا و فرایند تولید این محصول برای مصارف داخل ساختمان شامل: درب، چارچوب و قرنیز توانسته است نظر مخاطبین این گروه محصول را به خوبی جلب نموده وکیفیت واقعی درب و چارچوب را به مشتریان خود القاء نماید.

 

ویژگی درب ها

  • ضد آب: در و چارچوب های سی‌دُر کاملا ضدآب می‌باشد‌. این درب و چهارچوب‌ها به دلیل ساخته شدن از جنس پلی وود یا چوب‌پلاست قابلیت شستشو دارد و در مجاورت آب و رطوبت هرگز پوسیده نمی شود. این دربها بهترین گزینه برای درب سرویس بهداشتی و کلیه مکان های مرطوب میباشد.
  • مقاوم در برابر ضربه : درب های پلی‌وود سی‌در به دلیل ساخته شدن به صورت پروفیل یکپارچه توسط دستگاهای پیشرفته و به روز صنعتی ، مقاومت مطلوبی در مقابل فشار را دارا میباشند.
  • مقاوم در برابر آتش(خود اطفا):درب و چهار چوب های سی‌در به دلیل ساخته شدن از مواد اولیه پلی وود (Polywood) یعنی ترکیبی از خرده‌های چوب و پلی‌وینیل کلراید (PVC) و دیگر مواد افزودنی مقاومت مناسبی در برابر حرارت داشته و مانند چوب به سرعت دچار حریق نخواهد شد و در آتش سوزی مقاومت بسیار بالاتری از چوب دارد.
  • آنتی باکتریال: بدلیل فرایند تولید صنعتی با تجهیزات مدرن درب و چارچوب های پلی وود (چوب پلاست) سطح این درب وچارچوب ها فاقد روزنه وشکاف میباشد که عامل مهم تجمع باکتری ها و میکروب ها و موجودات موذی مانند حشرات محسوب میشود. همچنین با انجام فرایند های خاص برروی درب میتوان از این درب ها برای مصارف آنتی باکتریال استفاده نمود.

  • دوستدار محیط زیست: پلی وود ترکیبی از خرده های چوب و پلیمر های پلاستیک میباشد.در نتیجه برای تولید درب و چهارچوب های پلی وود مقدار به مراتب کمتری از چوب استفاده خواهد شد . همچنین متریال پلی وود یا چوب پلاست قابل باز یافت خواهد بود که این امر کمک شایانی به جلوگیری از قطع درختان و تخریب محیط زیست خواهد کرد.

  • عایق صدا: دربهای پلی وود سی دُر بدلیل تولید پروفیل یکپارچه و به صورت لایه مشبک ، عایق صدا می باشند.