آزمایشگاه مجهز و پیشرفته upvc

اخذ گواهینامه ISO/IEC 17025

برگ زرین دیگری برای مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان تولید کننده پروفیل درب و پنجره UPVC  با برند سی فور، دیوارپوش و سقف کاذب UPVC با برند سی پان و درب های وود پلیمر با برند سی در رقم خورده است. مجتمع صنایع فناورپلاستیک سپاهان با سالها تجربه تولید استاندارد محصولات ساختمانی در بخش PVC موفق به اخذ گواهینامه ISO/IEC 17025 گردیده که براساس آن آزمایشگاه این شرکت جزو آزمایشگاه های مرجع مورد تایید اداره استاندارد جهت تست محصولات مرتبط می باشد.

این گواهینامه در صنعت در و پنجره UPVC فقط در اختیار این شرکت و یک شرکت معتبر دیگر میباشد. بر طبق این گواهینامه آزمایشگاه این شرکت با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و کامل و نیروی متخصص به صورت مستقل از شرکت و بدون هیچگونه جانبداری، مرجع اداره استاندارد جهت تست محصولات شرکت های مختلف و ارائه گزارش نتیجه به این اداره محترم می باشد.

اما گواهی ISO/IEC 17025 دقیقا چیست ؟

استاندارد ایزو 17025 در برگیرنده ی کلیه الزامات برای اجرای سیستم مدیریت منسجم، و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون می‌باشد. این الزامات باعث تضمین تولید نتایج معتبر از لحاظ فنی می شوند. مراجع تایید صلاحیت که صلاحیت آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون را به رسمیت می شناسند این استاندارد را بعنوان مبنای تایید صلاحیت قرار می دهند.  این استاندارد حاصل تجربیات وسیع اجرای  ISO/IEC Guide25 و استاندارد اروپایی EN45001 بوده و اكنون جایگزین هر دوی آنها شده است. در تدوین این استاندارد، الزامات استاندارد ISO 9001 در حوزه خدمات آزمون و کالیبراسیون، لحاظ شده است. استاندارد ISO/IEC 17025 همچنین شامل الزامات فنی مورد نیاز برای احراز صلاحیت فنی می باشد.

امید است در این مسیر همچون گذشته افتخار خدمت به صنعت UPVC در جهت نظارت بر تولید با کیفیت و شایسته ی مصرف کننده ایرانی بیش از پیش شامل حال این مجموعه گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *