سی‌فور، کیفیت

هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان، برگزیده جایزه ملی کیفیت ایران

جایزه ملی کیفیت ایران یک رویداد ویژه است که به منظور تشویق دانشوران، تولیدکنندگان، صنعتگران، فناوران و ارائه‌کنندگان خدمات در سطح کشور برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات در همه جنبه‌های زندگی شهروندان برگزار می‌شود. این جایزه با هدف ترویج فرهنگ کیفیت، بهبود فضای رقابت‌پذیری، تحقق رضایت مشتریان و ارتقای سطح کیفیت کالا و خدمات برگزار می‌شود.

شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که در این رویداد شرکت می‌کنند، می‌توانند با بهبود عملکرد خود در زمینه کیفیت محصولات و خدمات، گواهی حضور، گواهی سطح اهتمام و گواهی سطح اشتهار را دریافت کنند. شاخص‌های ارزیابی این جایزه بر اساس مشترکات جهان اسلام است و ایران در بین کشورهای عضو اسمیک پیشرو است.

در دوره جدید جایزه ملی کیفیت ایران، بیش از ۵۰۰ بنگاه و شرکت شرکت کرده‌اند و ۱۴۷ واحد توانسته‌اند از فیلترهای سازمان ملی استاندارد عبور کرده و ارزیابی شوند. در این رویداد، شرکت‌ها و بنگاه‌هایی در حوزه‌های مختلف مانند پتروشیمی، لبنی، صنایع تبدیلی، واحدهای بیمارستانی، دامپروری و شرکت‌های خدماتی حضور داشتند.

امسال، این مراسم در تاریخ ۲۶ تیرماه در مرکز همایش‌های بین المللی اجلاس سران تهران برگزار گردید و شخص «مهاتیر محمد» نخست وزیر پیشین مالزی به صورت آنلاین و دبیرکل اسمیک به عنوان سخنران ویژه در این رویداد حضور داشتند. هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان( پروفیل upvc سی فور، سی‌پان، سی‌در و…) نیز با شرکت در این رویداد و دریافت این جایزه، تعهد خود را نسبت به بهبود کیفیت و رضایت مشتریان اثبات کرد. همچنین، به عنوان یک عضو اسمیک، ایران کمک کرده است تا گفتمان‌ها در خصوص جایزه ملی کیفیت به سطح بین‌المللی گسترش یابد و از تجارب دیگر کشورها در این زمینه بهره‌برداری شود.

این رویداد با عملکرد پویا و فعالیت‌های متنوع، همواره توانسته است ارزشمندترین نمونه‌های کیفیتی را در کشور شناسایی و معرفی کند. جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین جوایز کیفیت در منطقه، در جامعه کسب و کار ایران تأثیر قابل توجهی داشته است و بر ارتقای سطح کیفیت محصولات و خدمات تأثیر مثبتی گذاشته است.

با ادامه برگزاری این رویداد، امیدوارم که شرکت‌ها و بنگاه‌های دیگر نیز بتوانند در راستای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بهتر، به این رقابت ملحق شوند و با دریافت گواهی‌ها و تقدیر از زحمات خود، به شهروندان کشور خدمات با کیفیتی ارائه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *